ВАЗ-21013 — отличается от ВАЗ-21011 двигателем ВАЗ-2101 меньшей мощности (рабочий объём 1,2 л) (1977—1988);
от тук.
... Но от "0" знаний и упертости ты его ЛОМАЕШЬ 7 дней и не можешь понять элементарного, что электроника - наука о контактах ...
ВАЗ-21013 е от 1983-та година
Ставаше въпрос за ВАЗ 2101, закупена през 1978 г. Отвън беше точно като Жигулата, а вътре купето беше от 1300.
Освен че помпичката за предното стъкло беше на лоста на чистачките, и седалките бяха малко по-вдигнати от на първата Жигула, и волана беше по-друг. Свирката не беше със обръча, ами като на 21011
Освен че помпичката за предното стъкло беше на лоста на чистачките, и седалките бяха малко по-вдигнати от на първата Жигула, и волана беше по-друг. Свирката не беше със обръча, ами като на 21011
Бях сложил предни седалки от Форд Сиера на 21013-та, защото пътувах много и стана страшно удобно. Също така лята конзола за радиокасетофона пред скоростния лост и говорители в предните врати.
О да, не мисля - изпитал съм го.
Освен това на жигулските им се чупи почти задължително облегалката и става гадно.
Освен това на жигулските им се чупи почти задължително облегалката
Това зависи от каката с която си
И аз съм луд фен по Ладите. Първата ми кола беше Фиат 125п,втората на дядо наследственото Жигули 1971г.Карам я и я правя в свободното време и модифицирах доста неща по нея,ето я: icon_lol
Двигателя е стърган карбуратор също абе всичко съм го правил с мерак и голямо желание.
oопс,и аз се показвам в кадър:
Нищо не може да свири така,както стар сандък!
Аз не разбирам много ама не ти ли е малко вентилаторчето на радиатора. Иначе БРАВО .
Благодаря колега!
Относно перката на вентилатора е оригиналната,по принцип се продават такива с 6 крила и ще си взема някой ден.
За сега нямам проблеми с охлаждането.
Нищо не може да свири така,както стар сандък!
Напоследък се връща модата на всички тези автомобили. Все по-често виждам да се карат излъскани такива возила и в такъв случай първата ми работа е да се загледам какъв е шофьорът. В две трети от случаите е млад човек.
1940 ==> 2010 | 1941 ==> 2011 | 1942 ==> 2012 | 1943 ==> 2013 | 1944 ==> 2014 | 1945 ==> 2015...
_________________
- МОИТЕ КОЛЕКЦИИ ==>
- ИЗТЕГЛИ БЕЗПЛАТНО СТАРОТЕХНИЧЕСКА ЛИТЕРАТУРА ==>
_________________
! ==> КУПУВАМ ВСЯКАКВИ Б Ъ Л Г А Р С К И ТЕЛЕВИЗОРИ И РАДИА <== !
_________________
Антон К. Оруш - за връзка с мен:
e-mail: deltichko@abv.bg
Skype: respromcho
GSM: 0896 625 803
lat. 42° 41'; lon. 23° 18'
DIN, МС/ТС, 1942
1000 Sofia, Bulgaria
Днес продадох петицата на баща ми,бог да го прости..
с 4 бр пирели зимни гуми с джанти ;нов съединител и т.н.
кофти..
изигра ме купувача..лошото лошо влече
Всички електронни компоненти са направени от кондензиран пушек...Sent from my Vostro 470 using On-Screen KeyboardRAID 0, RAID 1, RAID 5 and RAID 10
За колко я даде ако не е тайна..
Аз си търся още едно купе някой ако има за продан да пише.
Нищо не може да свири така,както стар сандък!
1000 пари,ама с 4 зимни пирели+джанти ;сменени части,абе лош търговец съм
Всички електронни компоненти са направени от кондензиран пушек...Sent from my Vostro 470 using On-Screen KeyboardRAID 0, RAID 1, RAID 5 and RAID 10
Ако е била със здраво купе и както казваш нови гуми запазена 1000 лева са нормална цена.
Другата ми Лада беше такава и я зехме за 500 лева,абе добре си я дал,че след време като нагние няма да и вземеш,купета в днешно време са кът за тези коли което ги прави по-ценни.
Нищо не може да свири така,както стар сандък!